Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Інтернет-магазин «ButCo» піклується про своїх покупців і у разі якщо товар Вам не підійшов, ми готові його обміняти або повернути кошти, за винятком товарів, що входять до “Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)”: - Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. - Непродовольчі товари: • парфумерно-косметичні вироби • зубні щітки • розчіски, гребенці та щітки масажні • рукавички • білизна натільна • товари в аерозольній упаковці • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо) • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо) • апарати для гоління • помазки для гоління. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, на який є чек. 2. Товар в оригінальній упаковці, що не був у вжитку та не має слідів використання споживачем. 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару належної якості вартість відправки оплачує покупець за тарифами перевізника. 2. При надсиланні покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється після отримання та огляду продавцем товару, що повертається. Умови повернення товару Неналежної якості: 1. Якщо Ви отримали товар неналежної якості, який не відповідає фото на сайті або інший товар, вартість доставки в обидві сторони при поверненні та обміні оплачує продавець. Процедура повернення: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар. 2. Повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи надсилаємо інший товар. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти або Укрпошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.