Кошик
94 відгуків
+380 (95) 408-16-29
+380 (66) 922-01-04
+380 (98) 432-59-09
MyWin
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет-магазин «MyWin» піклується про своїх покупців і у разі якщо товар Вам не підійшов, ми готові його обміняти або повернути кошти. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути або обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, у котрого є чек; 2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - вул. Пушкіна 58, 89611, Мукачево, Україна Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner